دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1396 - 16:22
سردار رحیمی:

 پلیس باید نمره قبولی را از مردم بگیرد

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با حضور در اولین همایش معتمدین پلیس و رابطان اجتماعی سازمان‌های دولتی، با تاکید بر نقش مردم در تک تک فعالیت‌های اجتماعی، گفت: انقلاب اسلامی بر سه پایه (دین، ولایت مداری و رهبری و مردم) استوار برترین ویژگی‌اش، مردمی بودن آن است.
کد خبر : 258519

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردارحسین رحیمی در سخنان خود در این همایش که به همت معاونت اجتماعی پلیس پایتخت، برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی از ابتدا تا‌کنون، گفت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی این است که بر سه اصلی و رکن اساسی دین، ولایت مداری و رهبری و مردم استوار است.
این مقام ارشد انتظامی، با تاکید بر این مطلب که اگر قرار باشد پلیس نمره قبولی بگیرد باید این نمره را از مردم بگیرد، افزود: هر فردی در جایگاه مسئولیتی که دارد باید به فکر آرامش مردم باشد و این امر مگر با مشارکت خود مردم در امور میسر نمی‌شود.
وی به معنی امنیت جامعه محور اشاره کرد و گفت: امنیت جامعه محور یعنی استفاده از پتانسیل مردم، یعنی همانطور که در انقلاب و جنگ با اتکا به مردم موفق شدیم، باید امروز نیز نقطه اتکاءمان مردم باشند.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اظهار کرد: پلیس در همه حال، یار، همراه و خادم مردم است و تمام برنامه ریزی و تلاش پلیس جهت ایجاد امنیت برای مردم و جامعه است.
سردار رحیمی، با تاکید بر این مطلب که مردم باید توانند مراکز پلیس را همچون خانه خود بدانند، افزود: باید از ظرفیت مردم برای خود مردم استفاده شود و این همایش و اجتماع، نقطه آغازین تعامل با مردم است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تاسیس و راه اندازی خیرین امنیت را یکی از برنامه‌های پلیس پایتخت در راستای برقراری نظم و امنیت برشمرد و تصریح کرد: اصل اساسی هر فعالیت از ساده تا پیچیده امنیت است و برای ایجاد امنیت و انضباط اجتماعی باید برنامه ریزی و تلاش کرد.
وی با تاکید بر این مطلب که در هیچ محله‌ای نباید شاهد حضور سارق، موادفروش و معتاد باشیم، بیان کرد: اعضای شورای معتمدین محله‌ها می‌توانند در راستای ترویج فرهنگ نظم و انضباط اجتماعی به پلیس یاری دهند.
رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: حضور معتمدین محلی در این همایش افتخاری بزرگ برای پلیس و ما افتخار داریم که خادم مردم هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته